Tilmeld nyhedsbrev
PotilasLääkäri

Dermaklinikka taustaa

Dermaklinikka.fi on tarkoitettu sekä lääkäreille että potilaille
Dermaklinikka.fi-sivustossa on kaksi osaa: yksi hoitoalan ammattilaisille, kuten erikois- ja yleislääkäreille, ja toinen potilaille sekä heidän läheisilleen.

Potilaille tarkoitettu Dermaklinikka.fi
Dermaklinikka.fi-sivuston potilaille tarkoitettu osa sisältää tärkeitä tietoja yleisimmistä ihosairauksista sekä niiden ehkäisemisestä ja hoitamisesta. Dermaklinikka.fi auttaa potilaita ja heidän läheisiään saamaan uusimpia tutkimustietoja. Painikkeita napsauttamalla potilaat saavat:
  • tietoja sairauden syistä: mitä ihossa tapahtuu
  • tietoja diagnoosin tekemisestä, kuten erilaisista tutkimuksista
  • suosituksia sairauden ehkäisemiseksi
  • tietoja hoitomahdollisuuksista, kuten lääkkeistä
  • hyviä neuvoja ihosairauden kanssa elämiseksi
Dermaklinikka.fi-sivuston lääkäreille tarkoitettu osa sisältää tärkeitä kliinisiä tietoja ihosairauksista ja antaa mahdollisuuden pitää tietämyksen ajan tasalla uusimpien tutkimustulosten suhteen. Lääkäreitä kehotetaan käyttämään potilaille tarkoitettua sivustoa, jotta he voivat opastaa potilaita parhaalla mahdollisella tavalla.

Dermaklinikka.fi pyrkii
  • välittämään tietoja ihosairauksista korkeita ammatillisia standardeja noudattaen
  • saamaan aikaan parhaan mahdollisen vuoropuhelun lääkärin ja potilaan välille
  • parantamaan ihosairauspotilaiden elämänlaatua antamalla tietoja sairauden kanssa elämisestä
  • auttaa läheisiä ymmärtämään potilaan tila, jotta he voivat tukea parhaalla mahdollisella tavalla.
Web-sisällöntuotantoyritys Prescriba ApS on tuottanut Dermaklinikka.fi-sivuston potilaille tarkoitetun osan yhdessä ihotauteihin erikoistuneiden lääkärien ja sairaanhoitajien kanssa. Astellas Pharma A/S sponsoroi sivustoa.

Uudistuu jatkuvasti
Dermaklinikka.fi päivitetään sitä mukaa kun saadaan uusia tutkimustuloksia tai suositukset muuttuvat.